میتوان به جرأت گفت ۹۹ درصد استفاده کنندگان از گاز CNG بی اطلاع هستند که روغن های داخل مخزن باید هر ۷۰ هزار کیلومتر تخلیه شود.

همانطور که میدانید جایگاههای سوخت گیری دارای کمپرسوری هستند که گاز را فشرده و به مخزن خودرو تزریق میکنند. این کمپرسورها از نوع رینگ و پیستونی بوده بنابراین دارای روغن کمپرسور هستند، روغن کمپرسور به بالای پیستون نشت کرده و وارد گاز خودرو میشود.
روغن کمپرسور با هر بار سوختگیری به مقدار ناچیزی وارد مخزن میگردد که افزایش آن سبب میشود روغن به تجهیزات CNG خودرو رسیده و باعث خرابی و ایجاد هزینه گردد

۱) در خودروهای CNG کارخانه ای با تجمع روغن در ریل سوخت CNG، باعث خرابی زود هنگام ریل و ریپ زدن خودرو روی گاز میگردد
۲) در خودروهای CNG دستی رگلاتور با تجمع روغن از حالت تنظیم دائماً خارج میگردد و نیاز به تنظیم مجدد دارد
۳) فیلترها را خراب میکند
۴) باعث چرب و کثیف شدن منیفولد و میکسر میگردد .


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها